نـــ مــــ ســ ا

ح.امام حسن مجتبی (ع) کیاسر

نـــ مــــ ســ ا

ح.امام حسن مجتبی (ع) کیاسر

نـــ مــــ ســ ا
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰
فرمانده سپاه ناحیه ساری خبر داد
برگزاری مانور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در ساری

فرمانده سپاه ناحیه ساری از برگزاری مانور بیت‌المقدس و کوثر با مشارکت شش گردان در جنوب غرب این شهرستان خبر داد.

 

علی خادم بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت برگزاری مانور بیت‌المقدس و کوثر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ایدئولوژی اسلام ناب را به دنیا معرفی کرده و همین موضوع سبب شد که قدرت‌های استکباری منافع خود را در خطر ببینند.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن در طول دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: مردم ایران در طول این هشت سال با اهداء 220 هزار شهید اقتدار جهانی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

فرمانده سپاه ناحیه ساری بیان کرد: در دوران دفاع مقدس دشمن ضمن تهدید سخت مردم ما را در محاصره اقتصادی قرار داد ولی ضمن حفظ آمادگی دفاعی خویش در صنایع دفاعی به خوبی تجهیز شده و به نیروی قدرتمندی از این لحاظ تبدیل شدیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی جنگ نیابتی به سرکردگی آمریکا از سال 2005 در کشورهای منطقه، افزود: این جنگ با هزینه مستقیم آل‌سعود، تحرکات ضد اسلامی را در منطقه پیگیری می‌کند.

خادم با اعلام اینکه در حال حاضر اسلام ناب محمدی (ص) برای پویایی باید با چهار نوع اسلام ساختگی مبارزه کند، ادامه داد: در بخشی از منطقه سلفی‌های تکفیری ‌با همکاری آل‌سعود، اسلام لیبرالی در ترکیه و اسلام لندن‌نشین در تلاش هستند تا اسلام ناب محمدی (ص) را دستخوش تغییرات کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ساری خاطرنشان کرد: در درون کشور نیز دشمن تلاش دارد نیروهای ارزشی را نسبت به اصول اسلامی بی‌تفاوت کرده و از طرفی با ایجاد احزاب و تکثیر آن پروژه چند قطعه‌سازی مردم را پیگیری می‌کند و سعی دارد با گرفتن معنویت از مردم سمت و سوی نگاه آنها را از دوران دفاع مقدس دور کند.

وی با بیان اینکه دشمن در عرصه جنگ سخت، نیمه سخت و نرم سعی دارد کشور ما را دچار چالش کند، افزود: بسیج همه اقدامات بدخواهان نظام را رصد می‌کند و خیالات خام دشمن را از بین می‌برد.

این مسئول از برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس در مرکز استان با هدف توانمندسازی نیروهای بسیجی خبر داد و گفت: این مانور در روزهای 14 و 15 آبان با حضور شش گردان در جنوب غرب شهر ساری برگزار می‌شود.

خادم درباره جزییات برگزاری این مانور، ادامه داد: سه ماموریت برای گردان‌های حاضر طراحی شد که قرار است ماموریت دفاع از کوی و برزن مقابله با اغتشاشات و نیز اجرای طرح امداد و نجات پیگیری شود.

وی بیان کرد: پنج گردان اجرای ماموریت دفاع از کوی و برزن و مقابله با اغتشاشات را بر عهده دارند و یک گردان که متشکل از بانوان است وظیفه اجرای امداد و نجات را برعهده دارند.

فرمانده سپاه ناحیه ساری گفت: در این مانورها تلاش داریم که آمادگی خویش را به رخ دشمنان قسم خورده نظام بکشانیم.

  • ۹۴/۰۸/۱۱
  • .. ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی