نـــ مــــ ســ ا

ح.امام حسن مجتبی (ع) کیاسر

نـــ مــــ ســ ا

ح.امام حسن مجتبی (ع) کیاسر

نـــ مــــ ســ ا
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰
دریادار فدوی در افتتاح نمایش دستاوردهای ندسا:
منازعه ایران و آمریکا پایان ندارد/ کشتی آمریکایی با حکم دادگاه «بندرلنگه» توقیف شد/ رزمایش بزرگ دریایی سپاه در ماههای آینده

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها تنها زبان زور و قدرت را می‌فهمند، گفت: آنها تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند الزامات نظامی و حتی سیاسی اقدام علیه ما را فراهم کنند. 

 

دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ دستاوردهای این نیرو که در محل دریاچه شهدای خلیج فارس تهران برگزار شد، با اشاره به حادثه منا و کشته شدن جمعی از حجاج ایرانی و غیر ایرانی گفت: این فاجعه همه مسلمانان جهان را عزادار کرد و امیدواریم شرّ کسانی که در ظاهر اسم مسلمانی دارند ولی مسلمان نیستند، از سر جهان اسلام کم شود.

فدوی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید نادر مهدوی و جمعی دیگر از همرزمانش که در مهرماه سال 66 در مقابله مستقیم با ناوگان دریایی آمریکا به شهادت رسیدند، گفت: ما وظیفه داریم تا یاد و خاطره این عزیزان را زنده نگه داریم و این نمایشگاه که در گذشته در استان‌های هرمزگان و بوشهر برگزار می‌شد، امسال به تهران آمد تا مردم از نزدیک با توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه آشنا شوند.

وی افزود: در این هفته جمعی از خانواده شهدا و پاسداران نیروی دریایی با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود به تهدیدات علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: سرمنشأ هر اقدامی که در طول این 4 دهه علیه انقلاب صورت گرفته، آمریکایی‌ها بودند و چون ماهیت دعوای ما با آنها ماهیت حق و باطلی است، بنابراین این منازعه هیچ‌گاه تمامی ندارد.

فدوی خاطرنشان کرد: اگر آمریکایی‌ها این توانمندی را در خود احساس می‌کردند که می‌توانند تا فردا صبح، با اقدام نظامی جمهوری اسلامی را از بین ببرند این اقدام را به فرداشب موکول نمی‌کردند اما اینکه دست به چنین کاری نمی‌زنند، به دلیل آن است که توانمندیش را ندارند.

وی تصریح کرد: توانمندی‌های ما در نیروی دریایی نه تنها با زمان جنگ قابل مقایسه نیست بلکه نمی‌توان آن را حتی با وضعیت 2 سال قبل مقایسه کرد و ما در این 4 دهه حتی یک روز را هم غافل از ارتقای توانمندی خود نگذرانده‌ایم.

وی تأکید کرد: آمریکایی‌ها تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند الزامات نظامی و حتی سیاسی اقدام علیه ما را فراهم کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: آمریکایی‌ها تنها زبان زور و قدرت را می‌فهمند و ما نیز در این جهت دائم به دنبال افزایش توانمندی‌های نظامی هستیم.

فدوی با بیان اینکه هیچ کشوری جرأت توقیف کشتی آمریکا را ندارد، به موضوع توقیف کشتی آمریکایی متعلق به شرکت مرسک طی ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: تنها در ایران است که با حکم دادگاه محلی بندر لنگه یک کشتی آمریکایی توقیف می‌شود و ما وقتی به نیروهایمان گفتیم که اولین کشتی متعلق به این شرکت باید متوقف شود، این اتفاق ساعت 10 صبح همان روز در حالی که ناوگان دریایی ارتش آمریکا و یگان‌های هوایی آنها در منطقه حاضر بودند با توقیف این کشتی آمریکایی رخ داد.

وی در پایان تأکید کرد: امروز توانمندی و قدرت جمهوری اسلامی به قدری است که دشمن حتی نمی‌تواند فکر درافتادن با ایران را به خود راه دهد.

سردار فدوی همچنین در جمع خبرنگاران از برگزاری رزمایش بزرگ و مهم نیروی دریایی سپاه طی سال جاری خبر داد.

  • ۹۴/۰۷/۱۰
  • .. ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی